Wednesday 4 December 2013

Kata-kata Cinta : I Love U / Aku mencintaimu

Aku masih terdiam di sini kasih.
Membisu seribu bahasa.
Bukan kutak lagi menyayangi.
Aku telah dihempas seribu tanya tentangmu.

Masih adakah segurat rindumu untuk ku?
Atau segalanya telah musnah bersama cerita.
Cerita tangis dan bahagia bersama.

Bersama senja memucat ku kabarkan tanyaku.
Masih adakah harapan tersisa untukku.
Atau segalanya telah berlalu.
Bersama gerimis petang menghadang.

Setiaku ini tak pernah ternoda.
Apalagi demi sebuah cinta baru untukku.
Tidakkah masih kau rasakan gemericik rinduku.
Yang menghiasi mimpi di setiap tidurmu.
Aku menunggumu...
Tanpa batas dan waktu...

No comments:

Post a Comment

Hatimu hanyalah sebuah mimpi | Kumpulan kata kata

Sekarang aku baru sadar, siapa aku di hatimu... Aku hanyalah sebuah mimpi, dalam langkahmu, penghibur waktu sepimu, Lihat lebih banyak...