Monday 2 December 2013

Kata-kata indah : menunggumu Kasih

Dalam birunya rindu yang meraja,
aku mencoba mengejar,
masa demi masa yang telah terlewati,
hilang tertumpuk waktu,

Aku tergugu pelan,
dalam penantian tak bertuan,

Kekasih...
andai kau jawab,
masih berapa lama aku menunggu,
pastinya..
tak akan ada bimbang dalam hatiku,

Kini gundah merejam,
gulana mendera,
dan sepi menguliti..
aku semakin tenggelam dalam penantian cinta sengsara,

Kepada langit.. ku lukiskan kisah pilu,
kepada bintang ku guratkan resah,
dan malam semakin mencekam,
membelah jiwa sunyi yang semakin gersang,

No comments:

Post a Comment

Hatimu hanyalah sebuah mimpi | Kumpulan kata kata

Sekarang aku baru sadar, siapa aku di hatimu... Aku hanyalah sebuah mimpi, dalam langkahmu, penghibur waktu sepimu, Lihat lebih banyak...